ik heb een auto daewoo lanos en er brand een lichtje op het desborder er staat prw wat bettekent dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Als je een "powerknop" hebt staat die ingeschakeld dan gaat dat lampje branden. op de volgende link wordt het beschreven.
http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/26635-plz-help-daewoo-cielo-1996-pwr-lamp-on-dashboard-flashing/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de power knop zit op de schakelpook en als deze ingedrukt word schakel je de overdrive uit en maakt de motor meer toeren test het zelf maar eens bij een snelheid van 100 km per uur.Schakel dan de overdrive maar eens in en je zult zien dat de motor ineens minder toeren maakt dus zuiniger rijd.Overdrive uit kun je gebruiken in de bergen en het trekken van een caravan.Maar bij normaal gebruik overdrive in schakelen.
Zie anders ook het instructie boekje.