Hoe laat komt de eerste mijnwerker naar boven? (Nederlandse tijd)

Mijnwerker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha op het moment dat ik deze vraag wil stellen zie ik jou vraag!!! Ik wil naar bed...maar blijf kijken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik ook! Maar ben benieuwd als ik nog 3 uur moet wachten, of 1 uurtje ;)

Het beste antwoord

Een woordvoerder heeft net live gezegd, dat de capsule nu klaargemaakt gaat worden en nog een keer getest. Dit alles duurt minstens nog een paar uur. Daarna wordt er begonnen met de redding van de eerste mijnwerker.

Voor live beelden http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/

Toegevoegd na 32 minuten:
03:00 uur Nederlandse tijd is inmiddels de verwachting.

Toegevoegd na 3 uur:
04:15 uur inmiddels, maar nog steeds geen mijnwerker boven.

Toegevoegd na 3 uur:
04:35 reddingswerkers is afgedaald met de capsule en komt bij de mijnwerkers aan

Toegevoegd na 3 uur:
04:56 uur De eerste mijnwerker is op weg naar boven.

Toegevoegd na 4 uur:
05:10 uur Eérste mijnwerker is gered!
Ik kan eindelijk gaan slapen :)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dat artikel staat 1 uur?!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
In het tot nu toe meest recente artikel staat 4 uur vannacht
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7910501/__Redding_kompels_uitgesteld__.html
04:00 AM Nederlandse tijd.

http://www.nu.nl/buitenland/2354818/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
05:00 uur Nederlandse tijd . Het duurde wat langer, de hulpverlener is eerst naar beneden gekomen en werd door de mijnwerkers begroet. Daarna gaat de eerste naar boven.