Weet iemand een site waar je bijvoorbeeld jezelf mooier kan maken op foto`s en gratis?

Ongeveer hetzelfde als picnik maar dan uitgebreider, dat je bijvoorbeeld bij iemand een echtlijkende baard kan maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me af wat je probeert te bereiken met foto's waar je "mooier" op staat dan je eigenlijk bent.

Antwoorden (3)

Heb je het geprobeerd met Picasa?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.pikipimp.com is een hele leuke en gemakkelijk te gebruiken site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt jezelf er niet mooier mee hoor. Met wat nep lippen en een pruik. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, gaat het daarom? Ik dacht juist dat het de bedoeling om baarden etc toe te voegen (voor de gein)
Je kan je huid 'zachter' maken, door de functie 'soften' of 'verzachten' te gebruiken. Dat kan in de meeste grafische programma's, zowel online als offline.