Het betekent dat het pakketje is aangemeld, en op de lijst staat om opgehaald te gaan worden door de koerier, geloof ik.

Toegevoegd na 1 minuut:
[ofwel: De leverancier heeft TNT laten weten dat er een pakketje aankomt, als ze het zelf naar TNT gaan brengen]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het betekent het dat het pakje nog niet bij TNT ligt, maar dat ze al wel weten dat het eraan komt, omdat de verzendende partij dat heeft doorgegeven.
Oftewel, het pakje ligt nog gewoon bij de afzender op dit moment. Die staat het punt om het te gaan versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook hier eens:
http://www.goeievraag.nl/vraag/bedoelt-zending-voorgemeld-tnt-wel.36936