Het is een beetje te lang om hier te typen. Het beste kun je even het stukje wat hier staat lezen:
http://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/huishouden/wasmachines/extra/hoe-werkt-een-wasmachine/
Ze leggen jou dan uit hoe een wasmachine werkt.

" Een wasmachine bestaat uit een ombouw van plastic of staal, met daarin een kuip gehangen aan veren en schokdempers. In deze kuip zit vervolgens weer de wastrommel. Hier stopt u uiteindelijk de was in de wasmachine. De vier factoren die van belang zijn om een schone was te krijgen zijn:

* Tijd
* Temperatuur
* Beweging
* Werking wasmiddel

Om te wassen wordt alleen de kuip gevuld met water en zeep. Het water wordt op temperatuur gebracht door middel van een warmte-element, dat tussen de kuip en de wastrommel zit. "
[Bron: www.consumentenbond.nl ]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hier op deze link lezen hoe dat in zijn werk gaat.

http://electronica.infonu.nl/huishoudelijk/50150-de-wasmachine-wat-doet-hij-eigenlijk.html