Waarom kijk een mannequin altijd zo boos op de cat-walk?

Zou een vriendelijk gezicht niet beter zijn voor de verkoop van de kledij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kijken niet boos, ze kijken 'fierce'.

Het beste antwoord

Mannequins worden eigenlijk gebruikt als "kleerhanger". De aandacht moet op de kleding gevestigd zijn, niet op het model. Een lach zou wel eens kunnen afleiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"De aandacht moet op de kleding gevestigd zijn, niet op het model." Waarom kiezen ze dan altijd de mooiste vrouwen (of mannen) als model? Waarom geen lelijke gedrochten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moet natuurlijk wel een mooi plaatje opleveren! Mode-ontwerpers willen niet dat hun kleding geassocieerd wordt met lelijke mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is wel een plausibel antwoord.

Andere antwoorden (3)

Zou jij vrolijk kijken als je alleen maar sla, water, redbull light, cola light en komkommer mag eten? :-)

Maar om toch iets van een antwoord te geven: ik denk dat een lach teveel afleid van de kleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zou jij doen als je al het 3e blousje aan hebt waarvan het kaartje nog in je nek prikt, je schoenen twee maten te klein zijn, evenals je onderbroek en het door de spotlights minstens 40 graden is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heet cool.