Nog steeds wakker, .. Heb nu ook weer last van me schenen.. Hoe komt dat? En hoe kom ik er van af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Even een afspraak maken met de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad langs je huisarts, die kan je verder helpen.
Voor nu, misschien je benen wat omhoog leggen, dat zou kunnen helpen, baadt het niet dan schaadt het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou misschien last kunnen hebben van scheenbeen(vlies)irritatie, shin splints: http://www.blessure-aanwijzer.nl/DaviWB/Pagina15.html
Kan voelen alsof je bot en vel in brand staan en komt door een verkeerde of overbelasting van je been.
Als je die klachten herkent, staan er ook tips bij: koelen en voorzichtig rekken van de juiste spieren.

De huisarts kan bekijken of dit het is (of misschien iets anders) en kan je adviseren.

Ik had zelf ooit een botvliesontsteking nadat ik een knie ernstig blesseerde en geen rust kon nemen. Deed ongelooflijk pijn, maar ging met rust en koelen wel over.

Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het een soort kramp gevoel? dan kan het zijn dat je te weinig drinkt het komt vaak voor bij kinderen . als dat het niet is toch maar even naar de dokter