hoelang moet je haar zijn om er een pruik van te kunnen maken?

hoelang moet je haar zijn om er een pruik van te laten maken voor bijvoorbeeld mensen met kanker??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overweeg je zelf haar te geven?

Het beste antwoord

25 cm ...

Toegevoegd na 1 minuut:
- minimale lengte 25 cm - die door Haarwensen gebruikt wordt om pruiken van te maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
De pruiken worden uiteraard gemaakt van echt haar. Dat betekent dat we afhankelijk zijn van mensen die hun afgeknipte haar doneren aan Stichting Haarwensen. Wil je helpen, klik dan hier.

lengte haar minimaal 25cm
alle haarkleuren zijn goed
het haar het liefst gevlochten opsturen
de leeftijd van het haar maakt niet uit: haar blijft altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

20 cm is het minimum.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.geefomhaar.be
13 jaar geleden
Als je het zelf doet kan het al vanaf 5 cm.
Als je het ergens wilt afgeven dan ligt het per organisatie hoe lang het moet zijn.