Zou mijn lerares nederlands het goed vinden als ik mijn schrijftaak op een paar enveloppen inlever?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
papier op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje rare actie, wel hier typen maar je huiswerk op envloppen inleveren. Of zit er een diepere bedoeling achter?

Antwoorden (7)

ja als het maar ergens opgeschreven staat, en anders leg haar uit je geen schrift had en dat je het desnoods nog even overschrijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik niet kunnen.
Waarom zou ze dat niet goed vinden.
Misschien is 't wel jouw manier van iets inleveren.
Zolang je 't maar inlevert.
Anders vraag je 't bij je docent na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer het feit dat je op enveloppen schrijft een fantastische en creatieve meerwaarde zou betekenen op de inhoud van je schrijftaak, denk ik dat ze het geweldig zou vinden.
Zo niet....forget it.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 ja de opdracht zou zomaar kunnen zijn, beschrijf een enveloppe :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed verwoord! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je voor dat je een verhaal moet schrijven over het begrip 'gemis'.
Dan is het wel supergaaf om een verhaal te schrijven over een verre liefde, waarmee je alleen via lange brieven contact kan hebben. Wanneer je dat dan, heel netjes, op enveloppen schrijft, geeft dat een creatieve meerwaarde aan je schrijfopdracht.
Zet het op je PC , print het uit,dan is het toonbaar. Tenzij je aannemelijk kunt maken dat die enveloppen de enige mogelijkheid waren,zal ze het niet accepteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal waarschijnlijk niet gaan, omdat het papier op is?
Ik vind het gebrek aan respect om je huiswerk zo in te leveren. Er is heus wel aan behoorlijk papier te komen. Als je het niet in huis hebt, ga je desnoods naar de buren om daar papier te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen lerares, maar ik zou het niet accepteren.
Jij krijgt ook geen rapport op de achterkant van een envelop toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Er is een kans dat ze het accepteert omdat je wel iets inlevert. Maar dan krijg je waarschijnlijk nog een onvoldoende vanwege de manier waarop je het inlevert. Dit getuigt namelijk niet van veel respect.
Dit is vast niet de enige manier waarop jij de opdracht kan inleveren (eventueel een fatsoenlijk blaadje bij iemand bietsen)

Grote kans dat ze zegt dat je het eerst maar fatsoenlijk met proberen voordat je het inlevert.

Ik zou zeggen, de kat niet op het spek binden, en gewoon op een normale manier inleveren.