Waarom gaan koeien op een kluitje staan als het regent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.6K

Antwoorden (4)

iedereen gaat op een kluitje staan als het regent .. dit doen we omdat we denken dat we zo minder nat worden maar het belangrijkste is als je buiten staat heb je je warmte nodig dus als je samen gaat staan heb je het warmer dan dat je alleen ergens in een hoekje gaat staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zoek jij een schuilplaats als het regent?

Koeien doen precies hetzelfde alleen hebben die geen afdakje waar ze onder kunnen gaan staan.
Een koe is een groepsdier en gaat voor de regen en voor de warmte dicht tegen de andere koeien aan staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt protesteren moet je samenscholen; het begin hebben de koeien al begrepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doen ze niet allemaal hoor. Schotse Hooglanders gaan gewoon door met grazen.