http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/iphone/f31/problemen/72170-video-speler-crasht-na-2sec-komt-sad-iphone-mode.html

Een crashende video applicatie zo te lezen.... misschien weet je nu zelf waar het aan ligt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de iphone / ipod touch gejailbreakt hebt, kan hij crashen.
Dan komt hij in de sad iphone stand.
Je moet proberen op te zoeken door welke app uit cydia dit komt en die zul je moeten verwijderen. Dan zal het probleem verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je iPhone altijd weer in iTunes terug zetten op de fabrieksinstellingen. Probleem moet dan verholpen zijn.
Wat je ook kunt proberen is de Home knop gelijktijdig met de sleep/wake-up knop ingedrukt houden en een tijdje vasthouden. Mogelijk is hierna je probleem ook verholpen. Succes.
Is de iPhone gejailbreakt? Probleem niet op te lossen via verwijderde app? Dan resetten in iTunes.