Ring verloren 35 jaar oud, hoe zou ik weer aan 'dezelfde' kunnen komen?

Heb een ring met grote emotionele waarde verloren. Zou graag weer zo eentje terug willen. Hoewel emotionele waarde anders zal zijn, was ie ook erg mooi.
Iemand een idee hoe ik achter bv t merk zou kunnen komen?
Heb er nog een (helaas niet te duidelijke) foto van, een alternatief is na laten maken, alleen zal t nooit t zelfde zijn. Dus merk-leverancier zou handiger zijn, maar hoe??? Bestaat er misschien een ringkenner uit die tijd (jaren 70)....
Zit al tijden te zoeken naar een oplossing, t is natuurlijk zoeken naar een speld (ring) in een hooiberg, maar dacht laat ik t hier eens proberen.
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

je kunt ook nog overwegen om met de foto en jouw beschrijving naar een goudsmid te gaan. Die moet hem zo voor je kunnen namaken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je overwegen.... als niemand hem herkend.
Is dat zo'n gek idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk heeft iemand per ongeluk op een minnetje geklikt. Dat komt veel voor.
GV weigert de duimpjes beter van elkaar te onderscheiden (bijv. door meer afstand, een andere kleur, en dat gekke 'eentje' bij de pols weg te halen).

Andere antwoorden (2)

Dat wordt googlen...
http://www.google.nl/images?hl=nl&num=10&lr=&cr=&safe=images&um=1&ie=UTF-8&source=og&q=%22ring%22&sa=N&tab=wi
Naald in hooiberg: 73 miljoen resultaten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze link is wellicht iets narrowder:
http://www.google.nl/images?q=ring+seventies&um=1&hl=nl&lr=&tbs=isch:1&ei=BK6bTPbmEIesOI6w3fQM&sa=N&start=54&ndsp=18
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw antwoord is ook prima: de foto moeten we inderdaad hebben. Ook al is 't een matige!
Zou toch de foto hier plaatsen en wie weet zegt iemand, heeeeeeey verrek ik ken die ring.
Je weet maar nooit.
Met minder goede foto's, weten ze opsporing verzocht ook vaak te helpen, gewoon doen dus.