Zou het in principe mogelijk zijn dat je via GV antwoord geeft op vragen van je buurman-/vrouw waarvan je niet weet dat hij/zij ook op GV zit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Een Avatar zegt niet zoveel over de persoon die erachter zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee Anna, jij ook hier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat houd het toch spannend!

Het beste antwoord

Rhenen heeft ook internet ;-) Als je buurman/-vrouw ook internet heeft is de kans, alhoewel klein, aanwezig dat ze op GV actief zijn. De kans dat je er, zonder er met ze over te praten achter komt, is klein, vanwege de redelijke anonimiteit.
Door jouw plaatsnaam te vermelden heb jij al een deel van je anonimiteit opgeheven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Natuurlijk! Kan zomaar. Waarom niet?

Toegevoegd na 29 seconden:
Welke plaats woon jij? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo buurvrouw!

Dat is een beetje het hele gebeuren op internet he... je weet nooit zeker met wie je te maken hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk. Iedereen is hier anoniem, dus ik zou net zo goed naast je kunnen wonen als aan de andere kant van het land.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is mogelijk.
er kan zelfs heel je straat aan mee doen.
niet iedereen vermeld zijn of haar naam erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker; houd je hier een heel betoog over je buren en dan herkennen ze zichzelf in je verhaal! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik woon niet in Rhenen, ben dus niet je buurvrouw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor, de kans dat zoiets gebeurd is natuurlijk niet zo groot, maar mogelijk is het zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, je zit toch al onder een schuilnaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het laatst met een huisgenoot.. T kan dus nog gekker ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker. Iemand hier op GV woont in hetzelfde dorp als ik. Kwamen we toevallig achter.

De kans is niet heel groot, maar het kan zeker voorkomen dat je met je buurman te maken hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben een bijna buur.... Zeist is toch redelijk dichtbij... vermoedelijk doet je hele wijk mee als je www.goeievraag.nl op het prikbord bij de supermarkt hangt.....

;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar natuurlijk kan dat voorkomen.
Niet iedereen geeft zijn echte naam op het Internet.
Tenzij je met je laptop voor het raam van de buurman of buurvrouw zit weet je natuurlijk niet of hij/zij ook op GoeieVraag zit.

De kans is natuurlijk niet zo heel groot, maar onmogelijk? Nee hoor, zeker niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenvraag: waarom zou het niet kunnen?
Ik was al een tijd groot fan van de foto's van een bepaalde fotograaf, en ineens ging hij ook foto's van zijn woonomgeving plaatsen en zag ik foto's van om de hoek ;-)
De wereld is soms heel klein, en internet ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet is tegenwoordig bijna alles mogelijk, dus waarom niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand alleen van zien omdat ik die persoon wel af en toe zie lopen in het centrum.
En pas geleden zag ik op gv . hij had zijn eigen foto als avatar gebruikt .