ja dat bestaat wel degelijk maar het smaakt gelukkig niet hetzelfde haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm. Worteltjes, broccoli hoofdjes en komkommer met tzaziki of knoflook saus. Heerlijke snoepjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bestaat. Onlangs heeft de maker een prijs ontvangen voor gezonde voeding.

Het heet Yuno en is gemaakt door Yumm Concepts b.v.

http://www.duurzaamnieuws.nl/bericht.rxml?id=58134
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
direct in de sinterklaastijd wel marsepein in de vorm van groente (misschien in de bonbonzaken nu ook al wel, )
anneliez