Ik zit hier met een externe harde schijf en ik heb het idee dat mijn pc 'm niet herkent. Hoe dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dan de USB te weinig stroom geeft. Zit er een voeding bij? Probeer hem eens op een andere USB-poort (niet op een USB-hub).
13 jaar geleden
Denk dat je effe het volgende moet doen...Ga naar Start—> Uitvoeren, typ compmgmt.msc,(kopieer en plak t even) klik op OK, klik dan op Opslag/ Schijfbeheereren vanuit je computer. Daar zie je waarschijnlijk je externe harde schijf wel staan dan moet je hem een letter geven en misschien effe opnieuw formatteren en dan herkend je pc hem waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff, Windows. Wat een omslachtig systeem is dat toch. Allemaal slaaf van de capriolen van Microsoft. Fijn hoor. Microsoft zegt "spring" en de hele wereld springt. Behalve de gebruikers van Linux, Mac OS X en andere besturingssystemen. Zij weigeren te springen op commando en weigeren te betalen voor producten die aan alle kanten fouten bevatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo blijf je tenminste een beetje nadenken.