Hoe kunnen we Hotel Ten Cate in Emmen van een onverdiende ondergang redden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

mee doen met het programma van John Williams " een dubbeltje op z'n kan in bedrijf"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan het hotel arrangementjes verkopen via hotelkamerveiling.nl? Zo proberen veel andere hotels ook de slappe tijden door te komen. Leuk is anders (behalve dan voor de zunige Nederlanders die graag uitstapjes maken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herfstweekends aanbieden tegen een aardige prijs; het is een mooie omgeving, met een prachtige dierentuin in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt geheel aan de positie die het hotel heeft.
Ik heb geen jaarrekening of andere informatie over hun.
Anders zou ik iets meer kunnen zeggen
ronron1212
13 jaar geleden
Misschien wat kamers verhuren aan studenten of woningzoekenden.