Hoe verkrijg je hoogwaardig reclame materiaal van bijvoorbeeld Snickers, Mars en Bounty?

Toegevoegd na 4 minuten:
hoogwaardig digitaal materiaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat je kunt doen is in dit geval contact opnemen met de fabrikant van de zoetwaren. In dit geval is dat de firma Masterfoods. Daar zou ik in eerste instantie een mailtje naar sturen en daar je vraag aan de marketing afdeling voorleggen. Eventueel kun je gelijk als tweede vraag stellen of je het adres van hun reclamebureau mag, zodat als men je bij de snoepfabrikant niet kan/wil helpen, je met het reclamebureau contact op kunt nemen.
Op deze manier kom je een heel eind.

Zo ben ik eens gratis aan een billboard-poster gekomen van een bekend lingeriemerk. Gewoon een mailtje gestuurd en week later werd ie door een koerier thuis afgeleverd!

Op de onderstaande link vind je de contactgegevens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon eens binnenlopen bij de jamin of een andere snoepwinkel, vragen kost niks he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de fabrikant:
Masterfoods Veghel BV
Pattonweg 1
5466 AG Veghel

http://www.mars.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site http://www.brandsoftheworld.com/ kun je heel veel logo's vinden, in hoge kwaliteit te downloaden!