Hoe gaat het nu met zeilmeisje Laura Dekkers?

Nu ze weg is, is alle aandacht verdwenen, maar ik ben toch benieuwd hoe het nu met haar gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zoals je op haar weblog kunt lezen gaat het heel erg goed. Zo lees je het vanuit de eerste hand.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze is momenteel hier (zie kaartje). Ze kan de Atlantische Oceaan nog niet over vanwege het stormseizoen.

Toegevoegd na 4 minuten:
(kaartje laden duurt wat lang, als de loader nog verschijnt kan je er op klikken, of op haar website zien waar ze zit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt zondag kijken naar Life4you op rtl 4, dan hebben ze live contact met haar.