Hoe een Lombard uitgave onderscheiden van Helmond

Meestal is het duidelijk maar soms staan Lombard en Helmond er beide.

Bv. Bruno Brazil - De haai die tweemaal stierf (Collectie Jong Europa nr. 59) 1969 1e druk
Op het schutblad staat De lombard uitgaven in het groot en kleiner daarboven Uitgeverij Helmond - Helmond. Wat is het nu?

Bv. Familie Kleester - Alarm op Borneo (Collectie Jong Europa nr. 63) 1970 1e druk
Op het schutblad staat De lombard uitgaven in het groot en kleiner daarboven Uitgeverij Helmond - Helmond. Wat is het nu?

Zou dit zeer graag willen weten.
Tomas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nummer 1-44 is uitgegven ij Lombard en enkel Lombard.
Nummer 45-56 Bij Hout & co en Lombard
Nummer 57-115 bij Lombard en Helmond samen.