Waarom staan in restaurant Dauphine, een voormalig Renault bolwerk, peper- en zoutmolens van Peugeot op tafel? Zou ik nooit doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Omdat er geen peper- en zoutmolens van Renault bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel het leukste antwoord.

Andere antwoorden (4)

Ik vermoed dat ze hiermee een knipoog willen maken naar 'concurrent' Peugeot. Los daarvan hebben de peper- en zoutmolens van Peugeot gewoon een mooie, strakke vormgeving en functioneren ze ook nog eens ontzettend goed. Ze zijn geliefd onder chef koks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand zal het wel mooi vinden of zonde om weg te gooien. Lijkt me niet gezellig op tafel maar ja ieder zijn smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Brumpie;

Ik denk dat een sneer naar Peugeot is. In de zin van; ze kunnen maar beter blijven doen waar ze goed in zijn. Want Peugeot is ook nog steeds een van 's werelds grootste en beste leveranciers van pepermolens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze er zelf niet bij nagedacht hebben. Je vraag is wel heel leuk. Heb je het ook in het restaurant gevraagd?
Zijn wel hele goede pepermolens. Misschien is de reden dat Renault geen pepermolens maakt de doorslag. Op dit gebied zijn het geen concurrenten van elkaar.