wat is in jou ogen onmogelijk

ze zeggen wel eens als je het echt wil is het mogelijk.
maar wat lijkt jou echt onmogelijk, nu en over 100 jaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Er zullen wel zaken zijn die echt onmogelijk zijn maar dan moet je bij mij heel ver gaan wil ik dat erkennen.
Ik heb al eerder aangegeven dat wat in oude films als science fiction werd vertoond heden ten dagen door een ieder gebruikt wordt.
Zo heb ik recentelijk nog een artikel gelezen dat er in Japan een vinding is gedaan om geluid tastbaar te maken ( en dan bedoel ik dat je echt een vorm kunt onderscheiden )
Dan denk ik direct met mijn boerenverstand"als je dit flink zou kunnen versterken heb je je beschermende schild wat in diverse films als bescherming van ruimteschepen gebruikt wordt"
Verder zijn geleerden het er over eens dat iets onzichtbaar maken theoretisch een fluitje van een cent is.
Je hoeft slecht de omgeving achter het object naar voor het object te projecteren.
Naar mijn mening is er zolang mensen zich nog ontwikkelen zeer weinig dat niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Een zaklamp kan nooit in zijn eigen licht schijnen, jij kunt nooit daar gaan waar de aandacht vandaan komt...

Toegevoegd op 10-05-2009 19:09:19
Voordat iedereen probeert de stelling te weerleggen, zonder het reeds uitgezonden licht te breken of te buigen natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een spiegel gaat dat prima hoor, die zaklamp dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen twee minuten was je al de stelling aan het weerleggen... kempo...
Je kan nooit de lambada dansen onder een stok die op 2cm. hoogte hangt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lambada of limbo? Ik neem aan dat je limbo bedoelde, maar goed de lambada lijkt me ook onmogelijk onder een stok die op 2cm hoogte hang, hoor. En volgens mij is een limbo onder een viadukt waar een stok op 2cm hoogte hangt ook onmogelijk, entity.
niets is onmogelijk
ze maaken het onmogelijke mogelijk
sins ze op de maan zijn geweest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er wel degelijk dingen onmogelijk zijn. Mensen zullen bijvoorbeeld nooit veel sneller kunnen rennen dan het huidige wereldrecord. Dat is wetenschappelijk bewezen (en berust op feiten waar je niet omheen kan!)
Tijdreizen zal m.i. altijd onmogelijk blijken te zijn.
14 jaar geleden
Dat ik vandaag de staatsloterij nog win is onmogelijk. Was vergeten een lot met 666 op het eind te halen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is mogelijk, behalve door een roldeur skiën.

Toegevoegd op 10-05-2009 20:37:11
Wat zeg ik, 'roldeur'? Ik bedoel natuurlijk 'draaideur'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha
Sneller zijn dan je schaduw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M'n eigen neus is in mijn ogen onmogelijk.
(tenzij hij eraf gehaald wordt, maar dat telt niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
35 kilo afvallen in 2 minuten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfff i wish
Mij uitleggen wat 'buitenspel' betekend in 1 min.
En mij vragen iemand om zeep te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een droge beschuit eten en een liedje fluiten.