waarschijnlijk zit er in je trommel een braam of iets tussen de gaatjes van je trommel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slechte kwaliteit shirt kan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan, niet gezegd dat het werkelijk zo is, het is een optie welke zou kunnen...
Als het om een t-shirt gaat, kan het zijn dat de kwaliteit slecht is. Door slechte weeving ontstaan er gaatjes, die er eigenlijk al zaten, alleen je zag ze nog niet.

Als je het bij alle kleding hebt, zou ik toch de wasmachine van binnen even goed controleren op scherpe voorwerpen. Zelfs een kleine kras in de trommel kan je wasgoed kapot maken.

Let er ook op dat je ritsen en dergelijke altijd sluit tijdens het wassen. Deze kunnen ook gaatjes veroorzaken in tere kleding.

Tere kleding altijd apart wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens even in de trommel. Voel er (voorzichtig) eens in en kijk of je bijvoorbeeld een doorn tegenkomt.
Komt vaker voor.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook eens gehad, dacht ook dat het wassen kwam. Later kwam ik er achter dat het mijn riem was die de gaatjes veroorzaakte. Misschien is dat t? Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het alleen op bepaalde plekken zit en niet gelijkmatig verspreid over het shirt, kan het ook zijn dat te lang te vochtig heeft gelegen voor het in de was ging. Als 'het weer' (een schimmel) erin komt, is je shirt na het wassen wel schoon maar heb je gaten op de plek waar de weerplekken zaten :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets wat in/achter de trommel zit kan schade aan het wasgoed veroorzaken. Bij ons kwam de beugel van een BH plots tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het wassen steeds alle ritsen dichten van om het even welk kledingstuk en de bh's steeds sluiten en in een waszakje steken!!!