Iemand ervaring met tegelverf in de keuken? Word het mooi? Blijft het goed zitten? Ook met schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Mijn zus heeft tegelverf gebruikt in haar keuken. Het waren van die ouderwetse beige tegels met bloemetjes. Nu zijn ze creme en één rode rand. Staat mooi, blijft goed zitten. Je moet alleen wel weten wat je met de voegen wilt... Als je die meeverft ziet het er minder tegelachtig uit, maar het is erg lastig om ze helemaal niet te raken, zeker als de tegels een beetje aflopen aan de zijkant!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb mijn badkamertegels geschilderd en ik ben er nog steeds dik tevreden over
kies wel een goede tegelverf, goed ontvetten eerst, en vooral de verf goed laten drogen en met een roller opbrengen ..
dus je kan het gerust doen.. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het laatst bij een vriendin. Zij had de keukentegels geverfd. Zag er redelijk mooi uit. Van dichtbij kun je het zien, maar het stoort niet.

Het schijnt goed te blijven zitten, ook met schoonmaken.