Weet iemand waneer er weer een nieuwe aflevering van south park komt?

Of bestaat het nieuwe seizoen uit 7 afleveringen? Ik kijk altijd via southparkstudios.com maar er komt al enkele weken geen nieuwe afleveringen bij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens South Park studios is dit pas in oktober. Erg lang wachten nog helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm zo te zien was je me voor (+!)
ja pas in oktober man !!!
we moeten een half jaar wachten ongelooflijk
maar op hun site zie je het ook al staan bij tba
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komen nog zeker meer afleveringen voor dit seizoen. De makers hebben ook nog voor meerdere seizoenen contracten lopen. Een Southpark seizoen begint echter niet zoals de meeste series aan het begin van het televisie seizoen in september/oktober maar halverwege waardoor 1 helft aan het begin van het kalender jaar wordt uitgezonden en 1 helft in de herfst. Amerikaanse televisie seizoenen werken ook iets anders dan de Nederlandse.