is stabilo aan te raden?

de reclame die ze maken dat het beter in de hand zit, is dat zo?
ik verjaar overmorgen en wou er graag zo eentje krijgen!
maar ik wou eerst weten of ze écht goed zijn!
weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Loenie, dat zijn pennen en potloden met een ergonomische vorm. Makkelijker vast te houden voor kinderen

Het beste antwoord

Ik gebruik hem en vind hem geweldig goed schrijven! Echt een aanrader dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

voor je verjaardag is het zeker een aanrader,
maar ik zou m niet zelf kopen als ik jouw was
ik heb er een tijdje geleden een gekocht en het schrijft echt lekker!
Maar hij is al voorgevormd en die vorm vind ik echt irritant.
De inktpatronen (navullingen) zijn ook echt veel te duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond hem zelf zeer irritant schrijven, en de vullingen gaan ook vrij kort mee. Probeer er is ergens eentje uit voordat je hem koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef mij maar de oude klassieke balpen. schrijft ook prima en stukken goedkoper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schrijft wel fijner, maar ik zou het toch niet aanbevelen, teveel gek**** met die vullingen, en daarnaast zijn ze ook gewoon veel duurder. Inplaats daarvan kan je beter een gewone balpen kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een probleem hebt met het vast houden van een gewone pen , is het een echte aanrader.
Mijn zoon had problemen met het zgn. aan elkaar schrijven , toen de Stabilo aangeschaft en nu schrijft hij net als de rest van de klas.
Inderdaad de vullingen zijn wel snel leeg.
Btw alsvast gefeliciteerd , en een fijne verjaardag toegewenst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alternatief voor Stabilo:
Je kunt ook kiezen voor de ringpen. Ik zag deze op internet maar heb er zelf nog geen ervaring mee maar overweeg hem wel.

Voor mensen die last hebben van schrijfkramp, reuma of een peesontsteking.
Voor iedereen die veel schrijft.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik hem 'm inmiddels zelf gekocht.
Het is inderdaad een hele andere manier van vasthouden. En even wennen.
Verrassend genoeg werkt hij prima en ik schrijf ook een stuk netter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw, die ga ik proberen met mijn pijnlijke handen