Welke GV-gebruiker heeft de leukste avatar?

Niet jezelf nomineren, en ook niet mij, dat is flauw.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een overzicht waar ik ze ALLEMAAL kan zien? (behalve de toppers van de week, maand , of altijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS: leuke vraag ;) +1
AWM
14 jaar geleden
Ik zou zo graag moving gifjes willen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
animated gifs ... dat zou inderdaad heel handig zijn. Vraag eens aan de site-beheerders... of stel als vraag "wie wil er een animated gif als avatar", soms brengt ze dat op een idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat ik jou niet kan nomineren: die verliefde blik in je ogen, zucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben ook helemaal gek van mijn avatar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahaha pas op voor de loverboys he edo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HALLO: heb je een overzicht waar ik ze ALLEMAAL kan zien??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helaas, kinderkaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ik heb wel even jouw avatar in mijn fun-pix directory bewaard, want deze is ook zeer leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar hoe kun je dan van ons vragen wat wij de leukste vinden als we ze niet allemaal kunnen zien ;-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach edo gebruikt gewoon haar derde oog ,die ziet jou en mij !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''haar''?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje, jij praat tegen mij, maar Eltigre praat liever tegen mijn avatara. En dat kan ik me eigenlijk best voorstellen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die hier antwoordt of reageert wil eigenlijk de andere gebruikers manipuleren, door zijn eigen plaatje nog gauw te tonen, voor dat de andere gebruikers ook een antwoord geven. Hiermee hopen ze dan dat mensen hun plaatje alsnog uitkiezen. Dus jah... beetje sneu, maar niets aan te doen:)
(<-------<-------<-------<-------<-------)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is eigenlijk het geval bij ieder antwoord dat ik geef! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
██ ██
██ ██ ███ █████ ████
██ ██ █ █ █ █
██ ██ █ █ █ ██
██ ██ █ █ █ █
███ ██ █ ████ +++
+++
+++++++ THIS GUY +++++
+++
+++ Ehm, hoe bedoel je Suniram???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch een beetje mislukt, nou ja you get the picture.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jemig, hoe doe je dat Martijn? Ik heb net een plusje bij jou gezet, maar ik heb geen flauw idee waarom... Het lijkt wel alsof je een soort van geheime boodschap in je reacties geeft, die mijn hersenen onbewust oppikken..
Eng gewoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stomme terugvraag misschien: Hoe ga je straks bepalen wie het beste antwoord gaf?

Het beste antwoord

Over het algemeen gezien de mensen die foto's van hunzelf plaatsen. Het is interessant om een beeld te plaatsen van een persoon achter al die reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Ik vond (!) de avatar van XiniX het leukst. (knappe jongenskoppie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, die heeft al vele avatars versleten de afgelopen tijd ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koppie komt er weer aan hoor, speciaal voor jou... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah... 1 woord GE-WEL-DIG :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag ff uitleg waarom duimpje omlaag, laf om ff niet toe te lichten!
Die van de Antwoordman, erg toepasselijk voor deze site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1!
Die van KBelg vind ik wel grappig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm... ik vrees dat je problemen gaat krijgen met deze avatar... niet omdat ik er problemen mee heb, maar ik weet uit ervaring dat het bij sommigen gaat kriebelen ;-) Daarnaast had ik gevraagd niet jezelf te nomineren... dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja vrijheid van meningsuiting he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ja fuck hun man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is er niet op GV. Meer Big Brother is Watching YOU, want de mods kunnen alles zien en met onzichtbare hand straffen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eltigre: vrijheid van meningsuiting komt na respect voor de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok lol
ben benieuwd(lok het express uit)
maar die moderators werken niet voor ilse media tog?
dus een echte ban komt van de beheerder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan het nog erger maken hoor:-)
waar vraag is aanbod
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@biertje nee inderdaad maar ik ben nog virtueel sociaal in vergelijking met het echte leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
owh ja edo goeie vraag !
ben je echt een japanese chick??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh, ik ben geen chick. Edo is trouwens wel de naam van het oude Tokio, maar dat is toeval. Mijn avatar heeft een verhaal, gerelateerd aan gebruiker MMM/上戸 彩. De foto is van Aya Ueto, een japans model/zangerin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cool
ik heb altijd ontzag daarvoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wasn't me Eltigre.
Die van Martijn Lodewijk. Het poppetje met een GV t-shirt aan. Erg leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmm ik had je geplust maar ik plus em liever zelf als hij hier op reageert
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie is hij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 bedankt voor je nominatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@edo die tractor disser!
;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eltigre, ik ben zelf nogal uit de klei getrokken en op het platte land (hoe platter hoe beter) opgegroeid, ik zou het niet in mijn hoofd halen een trekker te dissen. (Die dingen zijn veel te gevaarlijk als de bestuurder boos is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ I-deetje: you can make your own:
http://www.sp-studio.de/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Naatje, ik weet het, dat werkte toen niet op de een of andere manier, ik dacht laat ik zelf eens creatief met paint zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
/me heeft geen flauw idee wat een tractor disser is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Edo, to diss is een Engels werkwoord dat gebruikt wordt om zoiets als beledigen mee uit te drukken. Ik heb een vraag gesteld over geluidsoverlast van buren van mij, die veroorzaken dat door er lustig op los te ronken met een tweetal 'antieke' landbouwtractoren.
Dat primitieve hoofd van Kweenie vind ik wel grappig. Zo'n oermens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die van Hansv eigenlijk wel leuk, als Sint antwoorden geve heeft wel wat op de en of andere manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die van jou het meest gepast, speciaal voor Goeie Vraag. Maar om een of andere reden lees ik steeds God Ver in die GV :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee man die van jou is bomb!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik had het poppetje uit verveling speciaal voor goeievraag getekent, uiteraard wel enigszins geïnspireerd door de Southpark stijl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt als muziek in mijn oren :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trouwens Edo dat met GV en GVD daar kan ik inkomen, maar ik krijg er niet zo gek veel meer op op dat shirtje. Bovendien is GV ook wel aardig gangbaar om deze site mee aan te duiden, althans hier op de site wordt het wel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het zit meer tussen mijn oren dan dan het storend zou zijn. Als ik op mijn vraag zou antwoorden, zou jouw avatar verkozen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Edo. Het zit ook tussen mijn oren. Maar dat mag de pret niet drukken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is GVD meer de gangbare afkorting voor die vloek. Maar als mensen er serieus moeite mee hebben mogen ze me dat vertellen hoor, dan verzin ik wel wat anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, geen moeite mee. Toen ik hier net zat dacht ik de D er wel eens achter, inmiddels ben ik gewend aan de kronkel in mijn hoofd en valt ie niet meer op.... ;-)
Ik moet altijd wel lachen als ik de avatar van Naatje zie :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juuissst +1
Ik vind die van Hamabo wel mooi. Maar mooi is misschien niet hetzelfde als leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van Naatje is nu wel erg leuk, maar goed ik hou nou eenmaal van katten en mooie vrouwen, dan is die foto vrijwel onweerstaanbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juuissst +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Right ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slijmbal. ;-)
NAATJE!
Zonder enige twijfel :)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeejh!! plus 1
Patrick heeft een avatar die mij aan vakantie doet denken. Ik vind hem heel mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die van kweenie wel leuk........ Beetje rare avatar.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ruth, Panteao en dat rode chinese meisje en de aha sint niklaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van Biertje, want van een biertje word ik ook altijd vrolijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ;)
Ik kies voor die van Antwoordman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van C4th is erg grappig =D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij Suniram maar. met zijn scheinheilige southparkjezus avatar, en ondertussen lekker sarcastisch/ironische antwoorden geven.
Jammer dat zo weinig mensen zijn antwoorde serieus nemen/niet op waarde schatten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is schijnheilig, met een korte ij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet scheinhijlig dan ?
Ik vind die ene met dat symbool van de Belgische zelfmoordhulplijn wel stoer. Ik weet niet meer hoe hij heet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belgische Zelfmoordhulplijn? Heb even echt geen idee waar je het over hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van Kempo is erg leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste vind ik het eigenlijk jammer dat mensen hun Avatar regelmatig wijzigen. Dan ben je net aan een plaatje/persoon combinatie gewend en opeens is het weer iets heel anders.

Wat betreft de huidige plaatjes heb ik er vijf die ik speciaal wil noemen.
Ik vind de jongensfoto van XiniX erg mooi. Simpel, maar mooi.
Naatje's Avatar vind ik erg leuk en grappig.
Antwoordman's Avatar (vooral de vorige) vind ik erg goed passen bij deze site.
Die van Martijn Lodewijk vind ik ook erg leuk, met dat GV-shirtje.
Maar mijn favoriet is het wijze hoofd van Rotaluclac. Hele leuke foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje... vind ik zelfs randje aanstootgevend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van Edo vind ik het mooist! Niets is mooier dan een portret van jezelf! +1