Is de kans groter dat als je een volkszanger bent dat je kind die muziek ook luistert, dan naar andere genres?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Uitzonderingen bevestigen de regel. Vrij recent was er op TV een Antilliaanse of Surinaamse jongen met alleen maar vrienden die hiphop en rappen leuk vonden. Deze jongen raakte enorm ontroerd door klassieke muziek. Het kan dus anders zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je als volkszanger dit genre de godganse dag draait wel, me dunkt.

Maar welke muzieksmaak het kind op latere leeftijd ontwikkeld hangt van veel meer invloedsfactoren af (de smaak van diens vrienden, de band met diens ouders (de volkszanger i.c., etc.)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals de ouden zongen piepen de jongen....zoiets was het toch? Geen enkele correlatie denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij waren als gezin met zn vijven (nu zo'n beetje uitgevlogen) en alle vijf hebben we een volkomen andere muzieksmaak. zo heb ik een zoon die helemaal gek is op smartlappen en dat heeft hij echt van niemand van ons