Waar kan ik een huurhuis vinden rond de 350 euro ?

In de omgeving van:

Wapse/ Steenwijk/ het liefst in de provincie Drenthe/Overijssel, echt in het noorden.

Toegevoegd na 18 minuten:
Mijn schoonzus, die had een huurhuis je van 365 euro per maand, 3 slaapkamer en een hele grote tuin, alleen geen zolder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (7)

Neem eens een kijkje bij onderstaande link. Een huis zal lastig worden, tenzij je in aanmerking komt voor huursubsidie en derhalve op een netto huur van rond de € 350,- kan uitkomen. In andere gevallen zal het veelal een kamer/studio zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier 2 adressen voor huurwoningen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
srry hier nog 1 :
http://www.huurprofielen.nl/
Op de grootste woning website van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.kamernet.nl (ook appartementen)
13 jaar geleden
Als je het niet belangrijk vind om dicht bij het centrum te wonen moet dat niet zo moeilijk te vinden zijn..
Ik woon ongeveer 10 km van het centrum af, en betaal 260 kale huur voor een appartement van 90 m2..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een huurhuis is geen appartement.
op een camping. een bungalow misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enschede, woning met 4 (met zolder) á 5 (zonder zolder) kamers. Mits je huurtoeslag krijgt uiteraard, wat weer afhankelijk is van je inkomen.