Morgen ga ik iemand helpen met z'n persoonlijke soc. med. strategie. Iemand nog tips, links, do's, don'ts?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hoi Hans,
Ik heb me de afgelopen weken kostelijk vermaakt met de hele '#Carglasszuigt'-affaire op Twitter. Daar valt nog een hoop van te leren. Als je het niet meegekregen hebt, google er dan maar eens op.

Toegevoegd na 31 seconden:
Oeps, in plaats van Hans bedoel ik natuurlijk "L".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die LvdPlaats;

Een algemene tip: als je iemand ergens mee wilt helpen moet je op het moment dat je die hulp aanbiedt goed op de hoogte zijn met het onderwerp en weten wat je die persoon te bieden hebt. Als je de avond tevoren op een algemene info- en vermaakssite nog tops & trucs wilt vergaren moet je je afvragen of je wel goed genoeg bent voorbereid.