welk insekt/beessie is dit

ik had et in de tuin een beest het leek op ee schorpioen het was ongeveer 4cm lang en toen het in de verdedeging ging had het ook de houding van een schorpioen maar bij latere viviesektie bleek het vleugels te hebben de kleur is zwart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vivisectie? Dan moet de vraag toch zijn: 'Welk insect WAS dit?'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja eigenlijk als je het vanuit het stand punt van dat eene beest bekijkt wel maar als het om nog eventuele waarschijnlijk nog levend(e)exemplaar(en)gaat zou het is wel kunnen geloof ik(oef daar heb ik me mooi uitgeluld)
maar was was idd beter geweest

Het beste antwoord

Misschien was het een libelle want die kan die beweging maken met de staart (dus dezelfde houding als een schorpioen.) En die heb je in alle kleuren en maten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie antwoord ;-)
t idd een libel

Andere antwoorden (1)

voor schorpioenen is het in nederland te koud
wat je hebt gezien noemen ze een torretjes soort hij lijkt idd op een schorpioen maar dan in t klein