Bel je voor een vleugellamme eend de dierenambulance?! http://yfrog.com/2p4lcvj

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (6)

Zeker, juist daarvoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarvoor is die ambulance toch? Zeker doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jawel, de eend en velen met hem zullen je er dankbaar voor zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker, de dierenabulance is er voor alle dieren.
we hebben nog wel gereden voor een manke kikker!
wel verschilt het beleid per ambulance.
sommige ambulances rijden alleen tijdens kantooruren.
andere ambulances willen de vogel wel ophalen, maar vragen je soms zelf de vogel te vangen.
gewoon even bellen, en je hoort het wel.
13 jaar geleden
altijd proberen, soms krijg je een advies een ander nummer te bellen zoals een vogelopvang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gemeente is eindverantwoordelijk voor alles binnenin in hun gemeente grenzen, zij kunnen daarvoor een dierenambulance inhuren om dit soort dieren op te halen.

in uw gemeente heeft de gemeente een contract met de dierenambulance, u kunt deze gewoon bellen, 24u per dag.

echter is de dierenambulance in de meeste gevallen een vrijwilliger organisatie dus bemensing is niet altijd mogelijk, daarom wordt er soms ook de hulp van de burger gevraagd, in dit geval kan ik ook u het nummer geven van de dierenambulance of anders in de gemeente gids kijken.

een dierenambulance is wel weer afhankelijk van de mogelijkheden om het dier te vangen , gezien de foto een kanaal op de achtergrond heeft.

als het dier aldaar wordt verzorgd door bewoners, dan laat de dierenambulance ze 9 van de 10x zitten omdat ze als ze naar het vogelasiel gaan meestal meteen een spuitje krijgen. en als ze verzorgt worden, dan kan je ze beter laten zitten.

u kunt dat het beste bepalen....