Bultje op voet?

Ik heb sinds kort een paar bultjes op m'n voeten zitten. Het begon van de week met 1 op m'n rechter voet, toen op de linker en nou heb ik ze op beide voeten op meerdere plekken zitten.

Ze voelen erg pijnlijk aan als ik er op loop.

Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

ik heb ooit een keer een documentaire gezien over een soort spin-parasieten die eitjes leggen onder je huid en na een tijd scheurt dat open en komen er tientallen spinnetjes uit!!! :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zoiets niet overgaat, lastig is, lastig blijft, erger wordt, of er nog andere dingen bijkomen is het zeer verstandig om een arts te raadplegen.

Misschien zitten er hier ervaringsdeskundigen die je precies kunnen vertellen wat het is, maar zonder je gezien te hebben en hiervoor opgeleid te zijn kan dit haast niet tot betrouwbare resultaten leiden.

Bij twijfel over dit soort zaken moet je dus eigenlijk wel een expert raadplegen, gewoon even maken die afspraak dus op maandagochtend. (of als het ernstig is in het weekend).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast;

Het zou ook een hielspoor kunnen zijn. Even mee langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kunnen natuurlijk best voetwratjes zijn. Deze kun je prima zelf behandelen. Maar...Om precies te kunnen vaststellen wat voor bultjes jij op je voeten hebt, zul je er een deskundig persoon naar moeten laten kijken. Mijn advies dus: Ga even langs je huisarts. Deze kan vaststellen wat voor soort bultjes het zijn en wat hiervoor de beste behandeling hiervoor is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV is heel leuk, maar voor dit soort zaken zou ik toch even langs een huisarts gaan, geen enge verhaaltjes over onderhuidse spinnen of anderszinse dooddoeners, zekerheid boven alles, we horen het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hypochonders united is weer aan zet hoor....

Ga met dat soort dingen gewoon naar je huisarts! Die is er voor opgeleid, je hebt een verzekering tegen ziektekosten en je huisarts valt nog niet eens onder het eigen risico. Geen enkele reden dus om dat niet te doen.

Ga geen medische dingen voorleggen aan het internet en ga zeker niet zelf dokteren want je komt toch alleen maar op de meest vreselijke en vrijwel nooit voorkomende ziekten uit.