hoelang doet een postkaart erover om in Leipzig, Duitsland aan te komen?

ik heb een kaart gestuurd alleen ik krijg geen bericht wanneer hij aankomt en dat zouden ze wel doen.
en het duurt wel erg lang!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Mijn (overigens 1000e) antwoord:

De zendtijd kan erg verschillen, van 2 dagen tot zelfs 2 weken, maar de brief komt aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indicatieve overkomstduur
Brieven: 2 - 3 werkdagen
Pakketten: 2 - 3 werkdagen
Let op: Zendingen kunnen door douane afhandeling vertraging oplopen.