Waar kan je het goedkoopst Uggs bestellen op het internet?

Ik wil Uggs kopen, maar ik vind ze in Nederland toch echt te duur. Er zijn allemaal sites waar je ze kan bestellen voor een veel goedkopere prijs, maar ik ben bang dat ze nep zijn en dat ik uiteindelijk neppe krijg. Weet iemand de echte site, of een betrouwbare site waar je echte Uggs kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Via de site Uggs kopen dan weet je ook of ze echt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nu grote uitverkoop op de officiële Uggs site in Australie, tot 50% korting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt/werd op grote schaal gefraudeerd met uggs,of je kreeg neppers of helemaal niets. Dus kijk uit met de goedkoopste! Ik zou het toch op de officiele site doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op marktplaats