Waarom moet ik helemaal naar beneden scrollen als ik naar de volgende pagina wil?

Ik stel de laatste tijd vragen waar ontzettend veel antwoorden op worden gegeven. Als er dan weer eens een antwoord bijkomt, moet ik naar beneden scrollen en op "volgende" klikken aan de onderkant van de pagina. Vervolgens moet ik weer naar beneden scrollen en weer op "volgende" klikken.

Dit is een kleine moeite, en ik voel me ook een oude zeur, maar is het misschien handig als er bovenaan de pagina ook een vakje met "volgende" staat? Zo kan ik in 1 keer doorklikken en verspil ik iets minder tijd aan goeievraag.nl.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom geen toets op de muis waarmee je doorscrollen kunt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scrollwieltje?

Het beste antwoord

Volgens deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/knop-volgende-pagina-bovenkant.94 (dezelfde vraag, maar dan al geruime tijd geleden geteld) is het al doorgegeven aan de redactie als suggestie. Kennelijk heeft die er niets mee gedaan. Dat vind ik wel jammer, want ik begrijp wat je bedoelt, het is lastig.

Daarnaast zou het denk ik erg handig zijn als je, zoals bij sommige andere websites, zelf kunt instellen hoeveel resultaten je op een pagina wilt zien. Bij google en sommige forums kan dit bijvoorbeeld, een keuze uit 10, 20, 50 of misschien zelfs 100 resultaten (zoekresultaten, antwoorden etc.) zou naar mijn mening niet slecht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Draai je monitor 90°...

Toegevoegd op 07-05-2009 23:30:26
en draai je buroblad, dan kan er wel alles op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook gewoon op je eigen naam drukken rechtsboven, dan naar gesteld en dan op de vraag drukken ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar je heb gelijk, bovenaan zou die mogelijkheid ook moeten zijn +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodat je niet lui word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet jij zeggen.
Als jij niet lui was, had je wel een extra "t" achter "word" geplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha :)
Het gaat toch zeker om het doel van mijn zin en niet de spelling en grammatica, punten en comma's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat klopt. Maar ik vond het wel lui van je.
Dat zou inderdaad handig zijn als het ook bovenaan stond, ben ik met je eens.
Of anders misschien langere pagina's waar meer antwoorden op kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel de vraag aan de redactie, via de "contact" knop,onder aan de pagina.De gebruikers kunnen er niets aan veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit een toets op je keyboard waar "end" op staat. Als je deze indrukt ben je in 1 klap beneden zonder te scrollen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
en met "home" weer bovenaan