Dank voor reactie #OVChikaart moet gewoon gebruikersvriendelijker, goedkoper kunnen. Verloren/gestolen kaarten ook op verdienen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat is hetzelfde als rijbewijs verliezen dan moet je ook een nieuwe halen en betalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je nog bijna nieuwe strippenkaart kwijtraakt is dat toch ook hetzelfde. En als je een persoonlijke OV chipkaart heb met een abonnement erop bijvoorbeeld kan je dat ook netjes opgeven
13 jaar geleden
ja ze zouden er best wel wat mee verdienen..
het is gewoon belachelijk kwa de kosten..
een dag kaartje was de goeie oplossing maar die mogen we nu ook gaan missen..
dus zorg dat je het niet kwijt raakt dan hebben hun weer geld voor de fooienpot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Josbogaard1;

Ja, natuurlijk; de OV-bedrijven zijn namelijk gewoon commerciële ondernemingen die bestaan door aan jouw vervoersbehoefte geld te verdienen. Het is geen openbare nutsvoorziening die van de belastingcenten bekostigd moet worden. Als jij je mobiele telefoon verliest verwacht je toch ook geen gratis vervangend toestel van de provider?