Waar kun je het boek Toscaanse herinneringen kopen ?

Schrijfster Eileen Ramsay.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Voor €17,50 op bruna.nl
Voor exacte site zie bron

Toegevoegd na 1 minuut:
Of ook voor € 17,50 op bol.com
Voor exacte site zie bron 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt inderdaad overal uitverkocht of niet leverbaar te zijn. Je kunt nog proberen om contact op te nemen met uitgeverij de kern in baarn, daar is het in 2005 uitgegeven.
Wat je verder nog kunt proberen is een advertentie op marktplaats zetten.
Ik zoek nog wel even verder voor je.

Toegevoegd na 15 minuten:
Bij ECI geven ze ook aan dat het niet leverbaar is en om contact op te nemen met de leverancier, de uitgever dus.
Dit is wel een lastige om te vinden hoor.