Ik heb droogvoer zowel voor de hond als kat en daar komen motten uit,hoe kom ik hier vanaf?

Ze komen meestal 's avonds tevoorschijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (5)

Nieuwe voorraad halen en die in afsluitbare blikken wegzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is er maar 1 oplossing voor, je kat en hond op bepaalde tijdstippen te eten geven, en als ze niet mogen eten het voer af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook eens gehad. Is niets anders mee te doen dan al het voer weggooien en zeker niet meer aan je hond of kat geven (ze zúllen het overigens ook niet meer eten). Daarna de bakken waar je het droogvoer in bewaarde goed uitsoppen en droogmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop eerst nieuw voer. Gooi het oude weg en koop goed afsluitbare blikken om het voer op te bergen. Kunnen er geen beesten in komen en daar weer uitkomen.
ronron1212
13 jaar geleden
Men moet over het algemeen niet teveel dierenvoer in huis halen. Dat geldt niet alleen voor honden en katten, maar ook voor vogels.

Zelf geschept voer is voordeliger bij dierencentra,
maar het onderste blijft altijd liggen.

Uiteindelijk krijgt uw huisdier oud/bedorven/beschimmeld
of inferieur voer.

Dezelfde criteria gelden voor het voer dat u omschreven heeft.

Gooi het weg.

Geef uw huisdieren vers voer, nat en droog.