Waarom is cola zero speciaal voor mannen gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijkt ook uuit de cijfers dat cola zero veel meer gedronken wordt door mannen. Wat pure marketing toch kan doen... Mensen zijn naief.

Antwoorden (6)

marketing stunt

Toegevoegd na 48 seconden:
cola light is over het algemeen een vrouwen drankje en door nu een wat stoerdere naam te geven aan hetgeen dat redelijk vergelijkbaar is hopen ze zo ook mannen aan dit drankje te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Euphorianne,
Het is niet speciaal voor mannen gemaakt, mijn vrouw lust geen cola light, maar wel cola zero!
En ik zie wel meer vrouwen cola zero drinken.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een man cola light drinken waren het ( watjes) dat was gekomen door de ( stoere man ) maar als er een man zero dronk was dat niet zo. Het is wel grapig wat een andere naam allemaal doet met de gedachte van de men.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zegt de marketing, die spelen op het koopgedrag in maar ik denk toch, wie hem lekker vind drinkt het maar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in cola light en zero zit alletwee aspartaam in ipv suiker, dat is nog veel slechter dan suiker, dus gewoon cola drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Zero" klinkt mannelijker/stoerder dan "light" maar is hetzelfde. Puur een geslaagd marketingidee om meer mannen aan de zero te krijgen.