Kan je ook punten krijgen als je veel vragen stelt?

Ik weet dat je -3 punten krijgt als je een vraag stelt, maar krijg je dan wel per gegeven antwoord een punt terug ofzo? Ik kan eerlijk gezegd niet bedenken hoe mensen die veel vragen dan toch aan veel punten komen namelijk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Nee is niet zo... Je leent die 3 punten en krijg je weer terug bij afsluiten, dat moet je dan wel doen...

Toegevoegd op 07-05-2009 14:01:02
Sluit maar af dan zie je dat...

wel een uur wachten hoor...

Toegevoegd op 07-05-2009 14:02:43
En zie je wel, jij hebt er nog pas een paar, jij snapt het nog niet helemaal, als je er zometeen heel veel hebt, dan snap je er alles van... zo zit dat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je krijgt steeds één punt voor je vraag, iedere keer wanneer iemand jouw vraag een goede vraag vindt en het knopje daarvoor indrukt onder de vraag.
Antoni
15 jaar geleden
Als mensen je vraag interessant vinden, dan kunnen ze op de knop: "Goeie vraag" klikken, dit levert je een punt op (maximaal 10)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je krijgt geen punten voor de hoeveelheid gegeven antwoorden op je vraag (waarom zou je die ook krijgen), maar je krijgt wel een punt als iemand je vraag beoordeelt als 'goeie vraag!'.

Terecht lijkt me, dat veel mensen een antwoord geven, zegt nog niets over hoezeer je vraag wordt gewaardeerd door de 'community' op GV.