Hoe kom ik erachter of de wedstrijd van fc Utrecht vanavond doorgaat?

dit in verband met de aanhoudende regen?
Heb net al het nummer 030-88855555 gebeld

Toegevoegd na 1 minuut:
edit: maar dat nummer wordt niet opgenomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ga er maar vanuit dat de wedstrijd doorgaat.
Het is een Europese wedstrijd en het moet wel heel erg extreem worden voordat de UEFA zo'n wedstrijd aflast.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ter vergelijking: De Champions League wedstrijden van 11 september 2001 gingen ook door... pas op de 12e besloten ze de boel toch maar af te gelasten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwege de aanslag toen??!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep. PSV (en nog wat andere clubs) wilde toen niet spelen, maar werd door de UEFA gedwongen te spelen, een dag later besloot de UEFA dat het misschien toch gepaster was om de boel af te gelasten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo en hoe... ik had nog geen stuiver voor hun kansen gegeven... Gefeliciteerd Raytje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mijn cluppie ook... Inter, Werder & Tottenham... mooie affiches.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spreek je maandag :)