http://bit.ly/bRqKYl Hoe kan de #abnamro dan met zulke slechte cijfers komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dit komt door de fusie met fortis en de gedwongen verkoop van enkele andere banken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het ingrijpen van de regering (of het terecht of onterecht doet er even niet toe) is de bank in een reorganisatie terecht gekomen. De meeste verliezen hebben daarmee te maken.
ronron1212
13 jaar geleden
mijn mening is dat de banken vroeger konden doen wat ze wilden. kort gezegd als je bij debank ging werken had je maar 1 doel, geld binnehalen. . .ze wezen allemaal het vingertje naar dsb, dat dat de bank zou zijn die mensen oplichtte en niet alles vertelde maar bijna alle banken doen/deden zulke vieze zaken.
toen kwam de crisis en ineens ook een strengere wetgeving waardoor ze dus niet meer hun gang kunnen gaan.
kort gezegd de banken moet ineens op een meer eerlijke manier hun geld verdienen en dat blijkt dan ineens best lastig.
los daarvan speelt de fusie en andere zaken ook mee alleen staan veel banken nu onder teozicht waardoor ze dus niet meer hetgeen kunnen doen wat ze vroeger deden. . .