misschien onderstaand, via het forum in de bron.
Oplossing 1:
Kijk of je de nieuwste versie van iTunes hebt.

Oplossing 2:
Sluit iTunes en open deze opnieuw, als het probleem niet verholpen is start je pc opnieuw op.

Oplossing 3:
Sluit iTunes en schakel de antivirussoftware op uw computer tijdelijk uit. Open iTunes vervolgens opnieuw en probeer uw apparaat te synchroniseren.

Oplossing 4:
Schakel Genius uit in de Genius-kolom in iTunes (kies Weergave > Verberg Genius-kolom).

Maar had je al een simlockvrije iPhone (via T-Mobile) of was de iPhone softwarematig simlockvrij gemaakt. Als deze softwarematig simlockvrij was dan zul je het opnieuw moeten jailbreaken en simlockvrij maken doordat je op herstellen hebt geklikt.

Toegevoegd na 54 seconden:
en raamklaza heeft gelijk