Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien onderstaand, via het forum in de bron.
Oplossing 1:
Kijk of je de nieuwste versie van iTunes hebt.

Oplossing 2:
Sluit iTunes en open deze opnieuw, als het probleem niet verholpen is start je pc opnieuw op.

Oplossing 3:
Sluit iTunes en schakel de antivirussoftware op uw computer tijdelijk uit. Open iTunes vervolgens opnieuw en probeer uw apparaat te synchroniseren.

Oplossing 4:
Schakel Genius uit in de Genius-kolom in iTunes (kies Weergave > Verberg Genius-kolom).

Maar had je al een simlockvrije iPhone (via T-Mobile) of was de iPhone softwarematig simlockvrij gemaakt. Als deze softwarematig simlockvrij was dan zul je het opnieuw moeten jailbreaken en simlockvrij maken doordat je op herstellen hebt geklikt.

Toegevoegd na 54 seconden:
en raamklaza heeft gelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding