ik ben een man en ik zou graag vrouwelijke borsten laten groeien.Kan iemand mij vertellen hoe ik dat het best kan doen met een snel resultaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
12.3K

Antwoorden (5)

Dit bespreken met een (huis)arts!! meestal doen ze dit "truukje" door je vrouwelijke hormonen toe te dienen. Ik waarschuw je wel voor een psychologisch onderzoek, men doet dit volgens mij niet zomaar even op verzoek.
13 jaar geleden
er was een verhaal over een vrouw die heel veel bier dronk en is met een cupmaat omhoog gegaan. maar of het ook wetenschappelijk getest is weet ik.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh wilde jezelf vrouwelijk borsten hebben? dus dan zijn het dus eigenlijk mannelijke borsten? hormoonbehandeling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet je dus vrouw voor zijn :D
Als je dikker wordt, dan krijgt je vanzelf borstgroei, ook als man.

Verder kun je via je huisarts jezelf laten doorverwijzen naar een specialist in het ziekenhuis, waar je hormooninjecties kunt krijgen, die borstgroei bevorderen. Tenminste als je je huisarts en de specialist zo ver weet te krijgen, dat ze aan deze behandeling gaan meewerken.
13 jaar geleden
Dat kan via hormooon behandeling; Dit gaat op afspraak via de huisarts die je door kan verwijzen. Het is NIET iets wat je ZOMAAR even doet.

In de tussentijd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook kippenstront kunnen proberen.