Hoe zorg ik ervoor dat ik er ouder uitzie

Ik ben jongen van 17 maar zie er uit als 13, 14 en wil er graag naar mijn leeftijd uitzien hoe kan ik hier het best voor zorgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

GA naar een goede kapper en leg hem je probleem voor. Dat scheelt al. Kijk goed naar je kleding, stoerdere kleding kan je er ouder uit doen laten zien (let wel KAN, hoeft niet.

Maar vooral... wees wie je bent, er komt een tijd dat je wenst dat je er jonger uitziet en dan ben je blij met je jonge genen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Snor en/of baard laten staan.
Ander kapsel.
Stoere kleding.