ccvbdiploma bijna in tweeen

hallo mede truckers mijn ccvb diploma is bijna kapot die papieren ondingen maar kan geen website vinden of telefoonnummer vinden waar ik een nieuwe op kan bestellen wie oh wie weet raad en heeft voor mijn een tip bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ten eerste voordat hij helemaal kapot is kopieer hem een paar keer. Ga vervolgens na de instelling waar je de diploma gehaald hebt. Probeer hem daar weer in het origineel te krijgen.
Mocht die instelling er niet meer zijn, of ze werken niet meer mee, dan kan de onderstaande site je misschien helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga langs een rijschool die aan grootrijbewijzen doet, of bel ze op. Die weten vaak wel waar je terecht kan. Of het cbr bellen en vragen. Heb ook ccvb vandaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij maakt het niet uit als ie kapot is aangezien je ook niet verplicht bent om je 'chauffeursdiploma' bij je te hebben.