Een vriend via internet leren kennen, wil 'm ontmoeten, maar de afstand is te lang..

Heej allemaal,
ik heb een vriend op internet leren kennen,
het klikte heel goed tussen ons, en heb intussen
ook al zijn msn en hyves, en weet al hoe hij eruit
ziet enzo. Maar hij woont in Heerenveen (Friesland)
en ik in Woubrugge (Zuid-Holland) ik zou hem echt
ontzettend graag willen ontmoeten, en andersom
maar.. we weten niet hoe ? De afstand.. ):
Heeft iemand een (leuk) idee ??

Toegevoegd na 2 dagen:
btw, ik weet nog niet zeker of ik 'm echt 'leuk leuk' vind,
ik zie hem nu nog gewoon als een hele goeie vriend (:
Het is ook pas net uit met z'n vriendin (die ik ook ken).
Haar heeft hij ook via internet leren kennen, en ook
al in rl (real life) ontmoet. Zij woont ergens in Groningen,
een stuk dichter in de buurt dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Overleg met je internetliefde of hij er ook voor voelt om het te overleggen met jullie ouders, wat jullie van plan zijn! En beide onder begeleiding van jullie ouder(s) een date realiseren! Mocht dit een succes zijn, dan zal de volgende date waarschijnlijk wel prive zijn tussen jullie!

Maar neem msn en hyves niet serieus! iedereen kan alles op internet zetten wat hij/zij wil! ook opa va 80 kan zich voordoen als jantje van 13! foto's genoeg om van het www af te plukken!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het spreekwoord luidt niet voor niets : Wat je ver haalt is lekker :)

Spreek af in Utrecht op het station, makkelijk te bereiken met de trein en genoeg te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie net dat je 13 jaar bent, dus wel even vragen thuis of ze het wel eens zijn met deze ontmoeting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga samen een dagje wat leuks doen,
ergens tussen jullie in. en dan kan je meteen zien of het in het echt ook klikt.

Toegevoegd na 3 minuten:
ow sorry ik dacht dat je ouder was.
Misschien eerst een dagje met je ouders naar hen toe.
of dat hij bij jou thuis mag komen,
maar ga niet alleen afspreken,. je weet maar nooit
13 jaar geleden
Niet doen je bent veels te jong voor dit soort dingen.

Probeer je ouders maar over te halen om jou naar hem toe te rijden.

De rest zou ik niet proberen als ik jou was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook op openbare plaatsen afspreken want op internet kan iedereen zich anders voor doen! Niet zomaar vertrouwen hoe lief hij ook doet! ja en hoe je daar kunt geraken is met bus ofzo. En zeker toestemming aan je ouders vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien niet het antwoord waar je op zit te wachten, maar hoe groot zie je de kans dat je op jouw leeftijd en met zon afstand elkaar met enige regelmaat kan ontmoeten? Daarnaast zou ik op jouw leeftijd ontzettend goed uitkijken met wie je wat afspreekt via internet. Er zijn nogal wat mensen op internet actief met de verkeerde bedoelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk idee is volgens mij om eerst maar eens even een paar jaartjes te wachten tot je wat ouder bent. In de tussentijd kun je in je eigen vertrouwde omgeving omkijken naar een leuk vriendje. Die zijn er in Woubrugge ook vast wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen!! Je bent maar 13. Alleen onder begeleiding van je ouders. En dan kom je weer ons vragen!..ok?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gauw mee stoppen. Je bent verdorie 13 ; weten je ouders waar je mee bezig bent ?? Zelfs ALS het inderdaad een te goeder trouw iemand van jouw leeftijd is, (wat je op dit moment helemaal niet weet, want je zit in de doelgroep die nummer één doelwit is voor mensen die zich als zodanig voordoen met heel andere bedoelingen) is de afstand veel te groot op een leeftijd dat je je met heel andere dingen zou moeten bezighouden.

Zoek lekker vriendjes en vriendinnetjes in de buurt, op school, op de club, op de sportvereniging, weet ik veel waar, waar je lekker op de fiets naar toe kunt en die je 1 op 1 kunt leren kennen zonder kunst- en vliegwerk.

Toegevoegd na 2 minuten:
En nu even uitgaande van het goede : STEL dat het inderdaad de jongen van je dromen is en het klikt honderd procent tussen jullie, en je bent straks over je oren verliefd op een echt bestaand mens. Hoe ga je dan de komende 5, 6, 7, 8, misschien wel 10 jaar die verkering volhouden op die afstand, als jullie beiden nog thuis wonen, je school moet afmaken, studeren wellicht ?
Je weet zelf denk ik ook wel dat dat helemaal niks wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh jee, wat een minnetjes !! Vedermoedelijk van wanhopige (opnieuw) vrijgezellen die nog in onvoorwaardelijke romantische liefde geloven.
Ook al ben je misschien wat jong, je gevoelens zijn er misschien niet minder om. dus spreek eens wat af in het midden van jullie..of nog beter, waarom spreken jullie ouders niet eens wat af met elkaar! Bijzonder hoe doeltreffend het kan zijn voor je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je pas 13?? Weten je ouders hiervan. Zo nee, onmiddelijk vertellen. Iemand kan zich heel anders voordoen op internet, het kan wel een pedo zijn. Als je echt wilt afspreken doe het dan bij je ouders thuis.