Waardoor ontstaan buikkrampen?

Ja. Ik krijg ze constant.
Waardoor ontstaan ze.
En wat kan je ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit is een vraag die zo, zonder jou te kennen, zonder onderzoek te kunnen doen, niet kan worden beantwoord.

Hooguit wat tips.

Ten eerste: ga naar de huisarts.

Ten tweede: houd bij wanneer je hoe ernstig kramp krijgt. Op welk moment, bij welke activiteit, na welk eten en drinken? Gaat het gepaard met diarree, winderigheid? Misschien heb je wel de ziekte van Crohn.

Ten derde: ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eet je iets verkeert misschien de hele tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een allergische reactie van een bepaalde stof of kruid? Een kennis van mij is bijvoorbeeld allergisch voor caffeïne...

Heb je misschien een probleem met je darmen?

Ga eens naar je huisarts. Die kan je wellicht veel beter adviseren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorzaken zijn er te veel om op te noemen
Het valt me overigens wel op dat veel mensen medische vragen voorleggen aan GV.

Enige juiste is een bezoek aan de huisarts.