Waar kun je satijnen zakjes laten bedrukken?

Ik bedoel van die organza-zakjes maar dan de satijnen variant. Het gaat om een kleine hoeveelheid daarom kan ik geen bedrijf vinden die dit doet. Weet iemand een bedrijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Is een leuke stempel laten maken geen optie? Als ik iets kleins moet bedrukken, denk ik direct aan een stempel. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das wel een leuk idee, maar niet wat ik zoek. Ik wil nl bedankjes maken voor onze bruiloft en die wil ik verpakken in deze satijnen zakjes. Maar ik wil het wat persoonlijker maken door ze te laten bedrukken. Maar iig bedankt dat je meedenkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist dan lijkt het me leuk om ze zelf te stempelen.
Aan welk bedrag zit je ongeveer te denken dat het mag kosten?

ikzelf bedruk op de zaterdag wel kleding in de lokale sportzaak bij mij in de buurt. Hier doen we ook wel vaak kleine orders.

Een offerte aanvragen of hierover informeren kan volgens mij nooit kwaad, toch?

In ieder geval succes!