Volgens mij nog niet want staat nog niet op de apple site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erm ... http://www.apple.com/se/ipad/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foutje ... das niet de store :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
reclame maken doen ze wel ervoor maar in de store nog niet te koop
Neen, voorlopig zijn enkel de volgende (naast de USA) bediend :

Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland and the U.K.

Austria, Belgium, Hong Kong, Ireland, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand and Singapore.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vind je hier het antwoord op jou vraag.
www.ipad3g.se/nar-kommer-ipad-till-sverige/